SELAMAT DATANG DAN SILA TINGGALKAN KOMEN ANDA
If you are ashamed to stand by your colours,you better seek for another flag-ALLAHYARHAM MOKHTAR DAHARI...

Wednesday, January 26, 2011

AZRAI DIINTAI KELANTAN


KUALA LUMPUR – Bekas jurulatih Harimau Muda dan Kedah, Azraai Khor Abdullah memberitahu, Presiden Persatuan Bola Sepak Kelantan (KAFA), Tan Sri Annuar Musa ada bertanya kepadanya sama ada berminat memikul tanggungjawab sebagai jurulatih Kelantan pada musim ini.

Menurutnya, menerusi perbualan telefon, Annuar ada bertanyakan sama ada dia berminat mengendalikan skuad Kelantan pada musim hadapan sekiranya B. Sathianathan kekal digantung selama enam bulan oleh Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM).

”Tan Sri (Annuar Musa) ada hubungi saya pada petang tadi (semalam), dia ada tanya pada saya berminat atau tidak melatih Kelantan jika diberikan peluang.

”Terus-terang saya berkata InsyaAllah, saya bersedia dan tiada sebarang masalah jika Tan Sri mahu saya melatih Kelantan. Saya memang berminat.

*diharapkan coach yang bakal menggantikan sathianathan mampu menjulang kelantan merangkul piala untuk musim ini. Biarpun team kelantan sering di dianaktirikan tetapi kita membalasnya dengan mengekalkan milik kita piala malaysia,liga super,sumbangsih dan piala fa.

No comments:

Post a Comment

macam-macam ada...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...