SELAMAT DATANG DAN SILA TINGGALKAN KOMEN ANDA
If you are ashamed to stand by your colours,you better seek for another flag-ALLAHYARHAM MOKHTAR DAHARI...

Saturday, February 19, 2011

Sang Kijang meratah anak penyu

KEPUTUSAN PIALA FA (18.2.2011)
T-TEAM 1 - KELANTAN 1 *(KELANTAN MENANG PENALTI 6-5)
HARIMAU MUDA A 4 - SDM NAVY 0


Alhamdulillah...
Akhirnya TRW dapat melunaskan dendam di atas ketidakjujuran T-team dengan mencuri pemain Kelantan sebelum sepak mula musim 2011. Kemenangan ini memberi sedikit kegembiraan kepada pemain dan pasukan serta para penyokong Kelantan setelah TRW diperkotak-katikkan oleh pihak tertentu untuk melihat TRW terus merosot dalam kalendar MSL.

Walaupun sepakan penalti Mat Yo tersasar, berkat dengan doa para penyokong Kelantan, akhirnya kita berjaya. Tapi sebentar tadi aku ada terbaca post TSAM dalam FB nya. FAM telah menghantar surat tunjuk sebab kepada KAFA yang melibatkan pembakaran mercun semasa perlawanan piala Sumbangsih ari tu.

Satu-demi satu kesalahan yang ditimbulkan. Apa la masalah diaorang sehingga terlalu iri hati dengan kebangkitan TRW. Sedangkan denda yang perlu dibayar T-Team kepada KAFA kerana berpindah stadium dalam perlawanan tadi masih belum dibayar lagi. Sepatutnya kena bayar sebelum 48 jam (mengikut cakap TSAM). Tapi perkara tu didiamkan pulak.Takpe, kita tunggu dan lihat nanti.GKG

No comments:

Post a Comment

macam-macam ada...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...