SELAMAT DATANG DAN SILA TINGGALKAN KOMEN ANDA
If you are ashamed to stand by your colours,you better seek for another flag-ALLAHYARHAM MOKHTAR DAHARI...

Wednesday, April 6, 2011

sape miera liyana?














“Saya memohon maaf kepada yang tidak menyenangi apabila melihat saya berpakaian seperti ini. Saya tidak sempat mencuba terlebih dahulu pakaian ini kerana baru mendapatnya daripada pereka fesyen pada pagi tadi.
“Saya sendiri yang memilih pakaian ini kerana nampak sangat cantik dan lain dari lain. Tak sangka pula apabila pakai, jadi seperti ini. “Kalau saya pakai tiub, nampak tak cantik pula sebab pakaian ini terdedah di belakang,” katanya kepada mStar Online.



Saat ditanya jika tidakkah dia bimbang pakaiannya malam ini akan mencetuskan kontroversi, Miera Liyana, pelakon Kamelia Katrina memberitahu wartawan Galaksi, "Nampak sikit je. Pilih baju ni sebab nak nampak kelainan."

korang boleh la buat penilaian sendiri. Takkan sengaja pakai macam ni kot.Jalan singkat untuk glamour la ni. Dulu ramai tak kenal. tapi sekarang, satu malaysia dah kenal. pasni banyak la dapat offer berlakon.


*saje tertarik nak post cerita ni.sebagai iktibar kat korang.heheheh


No comments:

Post a Comment

macam-macam ada...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...